2-4 dagers levering |
30 dager åpent kjøp
Til kassen
Totalt: 0,-
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter

Total: 0,-

Til kassen
Fri frakt over 799 kr | 30 dager åpent kjøp | 2-4 dagers levering

REKLAMASJON

Tilbake til Kundeservice

Dersom du mottar en defekt eller feilsendt vare ønsker vi selvsagt å vite det. Når du oppdager at det er noe feil med en vare må du informere oss om dette innen rimelig tid (to måneder) slik at vi raskest mulig kan behandle reklamasjonen. 

Feilsendt vare: Send den feilsendte varen i retur og noter på fraktbrevet at du har mottatt feil vare og at du ønsker ny. Vi sender ny vare så fort vi har mottatt returen. Send oss gjerne en e-post til info@keepfit.no og informer oss om feilen for raskere behandling. 

Reklamasjon: Send en mail til info@keepfit.no med følgende info:

1. Ditt ordrenummer, hvilket produkt det gjelder og en kort forklaring på hva som har skjedd / skaden. 

2. Legg ved 1-2 tydelige bilder av skaden.

Når vi har godkjent reklamasjonen sender vi deg ny vare. Er vi utsolgt for varen din tilbyr vi deg en annen tilsvarende vare dersom mulig, eller gavekort. 
Reklamasjonsvarer som blir sendt i retur uten avtale med oss vil bli trukket kr 79,-. i returfrakt ved bruk av vår returetikett.